Monday, December 5, 2011

PINK CRUELLA


Again with the downward stare. Can't stop won't stop.

This top I got on sale for 9 dollars. Bra from American Apparel. Beanie from Urban Outfitters. And, the reason for the post, new hair. Kind of. Put some color onto half of it. Makes for an interesting twist on Cruella DeVille in the modern day of colorful dip dyes and ombres. Thought I'd do something similar, but my own way. Less horizontal and more vertical. More smudge than dip. Half-smudge-dye is what I will call it. It's a bit more magenta-pink than what it looks like in these photos. Partial Cruella hair. Next new thing, you just wait. 
I now have a tumblr, people. Full of clothes and chicks with style that I love. And, of course, wishful daydream landscapes of deserts. Duh. 

Song para tu. Tu with a tilde. 

Photobucket

27 comments:

  1. gorgerous! :)

    http://yrtblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Love your hair and the bone necklace!!!

    http://frustratedwriterstyle.blogspot.com/
    http://rosesandvellum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. I just adore your style. You look always so incredible.

    xx Paula || intergalactic radio station

    ReplyDelete
  4. awesome!!!! love your sweater!!!
    Cheers
    Anika

    ReplyDelete
  5. Love the mermaidy bra under this sweater.

    ReplyDelete
  6. Your hair is a brilliant take of the funky color trend. Fucking brilliant. And I didn't know you tumbled!! Love your tumblr just like I love everything else about you..


    ...yeah. ;)

    ReplyDelete
  7. get out of town!! piiiink! love it!! and your bra is super cool. blarghggh!

    ReplyDelete
  8. awesome job with the half-smudge-dye. always love the cruella look

    victoria

    ReplyDelete
  9. Love the sweater. Your hair looks awesome!

    ReplyDelete
  10. Your hair suits you, something I can't pull off if my life depended on it!

    ReplyDelete
  11. wowowowowow♥


    http://surcondensed0803.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. I wan that beanie n your hair just as BAD. :)
    U need to come to Singapore and experience it yourself!

    ReplyDelete
  13. dang i want my hair like that. i love what you did with it. sexay. you'd knock the hipster boys' socks off out here in Calif.

    ReplyDelete
  14. beautimusss maximussss, and I'm loving the smudgenta! No but really, I'm kinda obsessedd

    x

    ReplyDelete
  15. hair looks awesome chick and I am loving the beanie and jumper if you ever want to get rid of them I will gladly take them off your hands :p xoxo

    ReplyDelete
  16. I WANT THAT BEANIE! I have a thing for beanies. Probably cuz I'm lazier than hell with my hair. And the sweater is awesomeeee!! Love the new hair- wish I'd thought of something more interesting than dying the ends, now I'm stuck, oh well.... Yay for your tumblr, following for sure :)

    Beneath the Glass

    ReplyDelete
  17. What a Jumper! nice nice! you’re cool as ever and don’t stop staring down!
    :)

    Cheers.
    Carola

    ReplyDelete
  18. woaah you look so GUHREAAAT! love your hair! and the sweater are really cool :) and i love your beanie too :)


    Hei Echa!

    ReplyDelete
  19. That beanie is so wonderful!! I'm so jealous.
    And you always have the best necklaces!

    www.themoptop.com

    ReplyDelete
  20. We'd love to see your outfit on Shupalook.Com ;)

    ReplyDelete
  21. I really like the new hair (:
    Its different, but really sick!!

    -Tina.

    ReplyDelete